facebook
 
GYIK2

Gyakran ismételt kérdések és válaszok


1. Mit kell ellenőrizni a kiszállítás előtt?

A megrendelt gépeket minden esetben készreszerelt állapotban szállítjuk. Ellenőrizned kell, hogy a kiválasztott gép méreténél fogva befér-e a bejárati ill. a szobaajtón, illetve emeletre történő szállításnál a liftajtón ill. a liftbe. Főleg a nagyobb méretű (Silver Track, Bremshey) futópadok esetében kell ezeket ellenőrizni.Összecsukott méreteket kell figyelembe venni!


2. Milyen műszaki és esztétikai állapotúak a gépek?

A gépek műszakilag átvizsgált, hibátlan, tiszta és törésmentes állapotúak, tehát nem fordulhat elő, hogy csak részben működöképes, túl zajos vagy esztétikailag nem megfelelő állapotú gépet szállítunk ki.


3. Mennyire zajosak a gépek?

A szobabiciklik, elliptikus trénerek, evezőgépek gyakorlatilag hangtalanok, azaz nem zavaróak a közvetlen környezetre. Futópadoknál nagyobb a zajszint, amelyet a lépészaj okoz (amikor trappolunk a szőnyegen) ezért emeletre történő szállítás előtt, célszerű konzultálnunk alsó szomszédunkkal, a későbbi félreértések megelőzése érdekében.


4. Mennyit kell fizetnem kiszállításkor?

Csak a letéti díjat (óvadékot) kell kifizetni. A szállítási és a bérleti díj a bérlet után fizetendő, amikor vissza adjuk a letétet.


5. Mennyi szállítási díjat kell fizetnem, ha egyszerre több gépet szeretnék bérelni?

Ekkor egy gépnek (a legmagasabb szállítási díjjal rendelkező) a szállítási díját és minden többi gépért 1.000,-Ft-ot kell fizetni.


6. Mennyi szállítási díjat kell fizetnem, ha cserélni szeretném a gépet egy másikra?

Ebben az esetben csak az egyik gép visszaszállítását kell fizetni!


7. Mi történik kiszállításnál?

A gépet egyeztetett időpontban leszállítjuk, elhelyezzük az általad kijelölt helyen, beállítjuk (kiszintezzük), majd beüzemeljük, próbalehetőséget biztosítunk a számodra és ezzel egyidejűleg (minden funkciót bemutatva) ismertetjük a működését. Ha nem tudtad megjegyezni ne zavarjon, mert a részletes használati utasítást el fogjuk küldeni e-mailen is! Amennyiben a gép megfelel az elvárásaidnak, megkötjük a bérleti szerződést, majd átvesszük az óvadékot, melyet a szerződésben is rögzítünk.


8. Mit tegyek ha a gép a használat során meghibásodik?

Ha a gép használata során bármilyen rendellenességet (nem indul, megnövekedett zaj, kattogás, súrlódó hang stb.) tapasztalsz azonnal állítsd le a gépet és hívd a 0630 9922555 telefonszámot (bármikor elérhető, akár vasárnap is) és mi a lehető legrövidebb időn belül intézkedünk a gép javításáról vagy cseréjéről. Ez esetben nem tartozol semmilyen anyagi felelősséggel.


9. Mikor tartozom anyagi felelősséggel a gép meghibásodása esetén?

Csak abban az esetben, ha a hiba nem a rendeltetésszerű használat során következett be. Ide tartozik pl. rongálás (összetörik a burkolat, kijelző) vagy ha a 8. pontban leírtak ellenére is tovább működteted a gépet és ezáltal az még nagyobb károsodást szenved.


10. Hogyan hosszabbíthatom meg a bérleti szerződést?

Bármely elérhetőségünkön keresztül küldött értesítéssel, akár többször is meg lehet hosszabbítani. De ezt mi szoktuk intézni olyan módon, hogy a bérlet lejárta előtt értesítést küldünk e-mailen a bérlőnek és megkérdezzük a további szándékáról, tehát a lejárat napját nem kell a bérlőnek észben tartani, mert minden esetben értesítjük.

 

vissza

Ha tetszik, oszd meg másokkal is!