facebook
 
GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések és Válaszok


1. Mit kell ellenőriznie a kiszállítás előtt?

MérésMivel a megrendelt gépeket minden esetben készreszerelt állapotban szállítjuk, ezért előzetesen ellenőriznie kell, hogy a kiválasztott gép befér-e a bejárati, illetve a szobaajtón. Emeletre történő szállítás esetén a liftajtó elég nagy-e, illetve a liftben van-e elég hely. Főleg a nagyobb méretű (Silver Track, Bremshey) futópadok esetében kell ezeket ellenőrizni. Összecsukott méreteket kell figyelembe venni, amelyeket feltüntettünk itt a honlapon, a gépek adatlapján.

Ha emeleti lakásban szeretne futópadot használni, érdemes előzetesen egyeztetni az alsó szomszéddal is (lásd 3. pont).

Kérjük, hogy a kiszállítás és a készpénzletét összege pénzváltás szükségessége nélkül legyen előkészítve (lásd 4. pont).

A szerződéskötéshez a személyi igazolványára és lakcímkártyájára lesz szükség. (lásd még Bérlési feltételek menüpontot.)


2. Milyen műszaki és esztétikai állapotúak a gépek?

A gépek műszakilag átvizsgált, hibátlan, tiszta és törésmentes állapotúak. Tehát nem fordulhat elő, hogy csak részben működöképes, túl zajos vagy esztétikailag nem megfelelő állapotú gépet szállítunk ki.


3. Mennyire zajosak a gépek?

A szobabiciklik, elliptikus trénerek, evezőgépek gyakorlatilag hangtalanok, azaz nem zavaróak a közvetlen környezetre. Futópadoknál nagyobb a zajszint, amelyet a lépészaj okoz (amikor trappolunk a szőnyegen), ezért emeletre történő szállítás előtt célszerű konzultálni az alsó szomszédunkkal a későbbi problémák megelőzése érdekében.


4. Mennyit kell fizetni kiszállításkor?

Csak a kiszállítás díját és a készpénzletéti díjat (óvadékot) kell kifizetnie. Kérjük, hogy ezek az összegek lehetőség szerint pénzváltás szükségessége nélkül legyenek előkészítve.

A bérleti díjat hathetenként, utólag kell fizetni (erről lásd még részletesen a Bérlési feltételek menüpontot). A kölcsönzés végén az utolsó bérleti díjat és az elszállítás díját kell megfizetni. A készpénzletétet elszállításkor visszafizetjük.


5. Mennyi szállítási díjat kell fizetnem, ha egyszerre több gépet szeretnék bérelni?

Ekkor egy gépnek a szállítási díját (a legmagasabb szállítási díjjal rendelkezőét), és minden további gép után 1 000 Ft-ot kell fizetni.


6. Mennyi szállítási díjat kell fizetnem, ha cserélni szeretném a gépet egy másikra?

Ebben az esetben csak a magasabb szállítási díjú gép egyik szállítási díját kell kifizetnie. Tehát ha szobakerékpárja van, amelyet szeretne futópadra cserélni, akkor csak a futópad kiszállítási díját kell fizetnie, a szobakerékpár elszállítási díját nem kell.


7. Mi történik kiszállításnál?

A gépet egyeztetett időpontban szállítjuk ki, elhelyezzük a kívánt helyen, beállítjuk (kiszintezzük), majd beüzemeljük. A gép működését, funkcióit a gyakorlatban is bemutatjuk. Ezt nem kell megjegyeznie, mert a részletes használati útmutatót elküldjük e-mailben. Amennyiben a gép megfelel az elvárásainak, megkötjük a bérleti szerződést, amely rögzíti a kiszállítás és a készpénzletét díját is.


8. Mit tegyek ha a gép a használat során meghibásodik?

Ha a gép használata során bármilyen rendellenességet (nem indul, megnövekedett zaj, kattogás, súrlódó hang stb.) tapasztal, azonnal állítsa le a gépet és hívja a +36 30 99 22 555 telefonszámot. Ez bármikor elérhető, akár vasárnap is. A lehető legrövidebb időn belül intézkedünk a gép javításáról vagy cseréjéről. Ez esetben nem tartozik semmilyen anyagi felelősséggel.


9. Mikor tartozom anyagi felelősséggel a gép meghibásodása esetén?

Csak abban az esetben, ha a hiba nem a rendeltetésszerű használat során következett be. Ide tartozik pl. rongálás (összetörik a burkolat, kijelző), vagy ha a 8. pontban leírtak ellenére is tovább működteti a gépet, és ezáltal az még nagyobb károsodást szenved.


10. Meddig tart a bérleti szerződés?

A kölcsönzési idő az első ciklus után automatikusan határozatlan idejűvé válik, ezután bármikor felmondhatja a bérleti szerződést. Csak jeleznie kell e-mailben, ha már nem kívánja használni a gépet. Ekkor egyeztetjük az elszállítás időpontját is. Fontos, hogy a lemondás általunk visszaigazolt legyen, ezért ha nem kap választ e-mailjére, mindenképpen hívjon minket telefonon!