facebook
 
Fitnesztippek

Fontos, hogy megtaláljuk az alkatunkhoz és a lehetőségeinkhez leginkább illő sportot.
Sporttal rengeteget tehetünk egészségük megőrzéséért! Mindenki tudja ezt, ennek ellenére sokan vannak, akik semmilyen mozgást nem végeznek, pedig számtalan pozitív hatása van!  >tovább

Biztosan hatásos fogyókúra? Létezik!

Biztos fogyást ígérő fogyókúrákat másodpercek alatt találhatunk, ennek ellenére a túlsúllyal küzdők nagy része mégsem fogy le. Nekünk azonban van pár tippünk, amelyek betartásával a fogyás garantált!      tovább >

Kölcsönözzön fitnessgépet a kínálatunkból!

Lassan beköszönt a tél, és ezzel több szempontból is aktuálissá válik a rendszeres testmozgás kérdése.

fitnessgépek kölcsönzésével számtalan opció kivitelezhető!

Részletekért klikk ide! >

Jelentős túlsúlynál a szobakerékpár a jobbJelentős túlsúlynál futás helyett jobb a szobakerékpár

30 BMI fölött már nem szabad futni. Az ízületek súlyosan sérülhetnek, és a belső szervek közötti zsír rázkódásából is problémák alakulhatnak ki. A szobakerékpár vagy az elliptikus tréner kíméletes, de ugyanolyan hatásos. >

Alma, urzolsavAz almahéj fitten tartja az izmokat

Az almahéj urzolsav tartalma megakadályozza az ATF4 fehérjét abban, hogy elvonja az izmoktól a létfontosságú proteineket. Napi egy alma elég, hogy ne sorvadjanak izmaink. >

 

12 pont a rák ellen12 pontban a rák ellen

A WHO tanulmánya 12 pontban foglalta össze, mi kell ahhoz, hogy megelőzzük a rák kialakulását. Ugye nem meglepő, hogy a szabadidős fitnesz is szerepel közöttük, a 4. helyen. >

 

Tanulás sport közben?

Tanulás sportolás közben?

A rendszeres fitneszezés még a tanulásra is jótékonyan hat. Az agyunkban sport hatására termelő BDNF fehérje révén agyunk fürgébben dolgozik. De csak sportolás után!... >

Oxygen

Készítsen jó levegőt otthon

Pofonegyszerűen gyárthat oxygéndús, tisztított levegőt otthon. Mindössze három hétköznapi növény kell hozzá. Az indiai kutató rövid előadásban mutatja be, hogyan kell ezt csinálni. >

Reggeli fitnesz6+1 jó érv a reggeli fitneszre

Mikor a legjobb edzeni? Reggel, délután, vagy este? A legtöbb szakértő erre azt mondaná: mindegy, fő, hogy minél többet mozogjunk. Ha továbbolvas, megérti, miért hatékonyabb a reggeli torna, és hogyan szakíthat időt a mindennapi edzésre. >

Késlelteti az öregedést a mozgásKéslelteti az öregedést a mozgás

Napi 30 perc mozgás 7 évvel hosszabbítja meg az életet, és felére csökkenti a halálozás kockázatát. A rendszeres mozgás sejtszinten fejti ki hatását, lassítja a sejtek öregedését. >

Profi zsírégetésProfi zsírégetés

3-4 intenzívebb tekerés beiktatásával sokkal hatékonyabban csökkenthető a testzsírtömeg. A szervezet reagál a terhelésre, és akár egy napon túl is égeti a zsírtartalékokat. Rövidül az edzésidő és még jobb is. >

 

Veszélyes mozgáshiányVeszélyes mozgáshiány

A mozgáshiány ugyanolyan veszélyes, mint a dohányzás. Évente félmillió európait öl meg, 80 milliárd euróba kerül. Csupán napi 20 perc mozgás csodákat művelne. A magyar adatok is lesújtóak... >

Fokozatosság a fitneszbenFontos a fokozatosság

Aki két-három hónapja nem mozog rendszeresen, az kezdőnek minősül. Ne akarja a lemaradást egy hét alatt behozni, inkább fokozatosan, tervszerűen szokjon vissza a sportoláshoz. >

Zene és visszajezésZene és visszajelzés

A zenehallgatás és az elért eredmény azonnali visszajelzése segít abban, hogy a rendszeres edzés mindig öröm legyen. Próbálja ki és írja meg, Önnek beválik-e ez. >

A fogyókúrák nem működnekMiért nem működnek a fogyókúrák?

Sandra Aamodt, amerikai idegtudós bemutatja a fogyókúrázás sikertelensége mögött rejlő tudományos hátteret, és a diétázás inkább káros, semmint jótékony hatásait. >

Rossz testtartásA rossz tesstartás ellenszerei

Ki ne ismerné a napi 8-10 órás ülőmunka miatt jelentkező fájdalmat a derék - nyak - váll vonalán? A rossz testtartás a számítógép előtt súlyos problémákhoz vezethet. Csupán napi fél óra mozgással minden ín a helyére kerül. Plusz érdemes betartani egy-két alapszabályt. >

Mobilapplikációk fitneszhezMobilapplikációk fitneszhez

Számos remek mobilalkalmazás segítheti edzését. Nyomon követheti haladását; kiszámoltathatja, mennyi kalóriát égetett el; útmutatást kaphat a helyes folyadékbevitelre, stb. Használja ki a kézenfekvő lehetőségeket, és írja meg nekünk, Önnek melyik mobilapp a kedvence. >

A fitnesz 100 éveA fitnesz 100 éve

Mindössze 100 másodpercben mutatja be ez a vicces kis video a fitnesz elmúlt 100 éves történelmét. Érdemes megnézni a korszellem változását. Ön szerint is sokat fejlődött a mozgáskultúránk? >

30 fölött

Ez a harminc fölötti nők legfőbb gondja

A 30 fölötti nők fő gondja nem a dohányzás, hanem a mozgásszegény életmód. Kiderült, ha minden 30 és 90 év közötti nő naponta harminc percet sétálna, évente 2 ezer életet lehetne megmenteni. >

A szépség belülről fakadA szépség a fittségen múlik

Ha rendszeresen használ fitneszgépet, kívül és belül egyszerre fejlődik a személyisége: kívül szépül, belül nemesedik. Magabiztossága nő, amelytől még vonzóbbá válik. Nem kell sok hozzá, csak egy kis rendszeres mozgás. >