facebook
 
Bérlési feltételek

Bérlési feltételek

 Szállítás és üzembehelyezés

  • Bérlő csak állandó lakcímmel rendelkező, nagykorú felnőtt lehet.
     
  •  A szerződéskötéshez a személyi igazolványára és lakcímkártyájára lesz szükség.
  • A bérleti díjak hathetente fizetendők.
    (Ettől eltérünk abban az esetben, ha ennél kevesebb időre kívánja kikölcsönözni a sporteszközt, de ebben az esetben a kölcsönzés heti díja kicsit magasabb, amelyet minden eszközünknél külön feltüntettünk.)
  • A minimum kölcsönzési idő, illetve díj 3 hét, tehát az ennél rövidebb idejű kölcsönzés esetén is teljes három hetet számítunk fel.
     
  • A bérleti díjaink lakossági felhasználás esetén érvényesek. Cégeknek, rendezvényekre, filmforgatásokra kérje ajánlatunkat ügyfélszolgálatunkon.
     
  • A sporteszközök kölcsönzésekor készpénzletétet kérünk, amelynek mértéke a bérelt géptől függően változó. A kaució mértékét a kiválasztott gép adatlapjára kattintva láthatja. A készpénzletétet a gép elszállításakor visszafizetjük.
     
  • A házhozszállítást hétköznaponként az esti órákban is és szombatonként a délelőtti órákban végezzük. Szállítás ettől eltérő időpontokban is lehetséges, megbeszélés szerint.
     
  • Az eszközök megóvása érdekében a házhozszállítást, a beüzemelést és majd az elszállítást csak mi végezhetjük. (A szállítási díjaink rendkívül kedvezőek, csupán a költségeket fedezik.)
  • A kikölcsönzött gépek használatáról, részleteiről szükség szerint lehetnek még egyéb feltételek is, amelyekről az üzembe helyezéskor kollégáink írásban és szóban is tájékoztatják majd.

 

Felkészülés a fitneszgép fogadására

A fitneszezés helye

Át kell gondolnia és el kell döntenie, hol lesz a fitneszgép helye a lakásban? Ennek meghatározása általában nem szokott problémát okozni. Minden gép pontos méretét megtalálja itt a honlapon, a gépek adatlapján. Javasoljuk, hogy olyan helyen legyen, ahol szívesen tartózkodik, például a nappaliban.

Ha tévét néz közben, vigyázzon a helyes testtartásra, nehogy megfájduljon a nyaka, háta. Inkább az edzés közbeni zenehallgatást javasoljuk.

Azt is érdemes megterveznie, hogyan illessze be a napirendjébe a heti
5 x 15-30 perc, vagy 3 x 30-60 perces edzéseket. A 3-5 perces bemelegítést és levezetést is hozzá kell számítania. Érdemes ezt a pontot komolyan vennie, mert ezen áll vagy bukik a siker.

Az edzéseket végezheti a nap bármely szakában, ha a javasolt időtartamot be tudja illeszteni napirendjébe. Mi a reggeli edzés mellett érvelünk.

A tréning akkor a leghatásosabb, ha erre a kis időre kikapcsol, megszabadul a problémáitól és csak az edzésre koncentrál.

Sok sikert kívánunk!