a gyaloglás és a futás fantasztikus hatásairól

A futás fantasztikus hatásairól...

A futás az egyik leghatékonyabb kardio edzés. Rengetegen űzik, hiszen fantasztikus hatásai testre és lélekre egyaránt pozitívan és sokoldalúan hatnak. Akár futópad kölcsönzésével otthon, akár edzőteremben, vagy a szabadban futunk, már rövid idő múlva érezni fogjuk, hogy jobban vagyunk, megtelünk energiával.
A futás nemre és korra, valamint edzettségi szintre való tekintet nélkül mindenkinek ajánlott.
Természetesen aki eddig nem futott rendszeresen vagy túlsúlyos, az gyaloglással kezdjen! A tempós gyaloglás legalább olyan jó hatással van ránk , mint a kocogás és ráadásul izületkímélőbb is!

A fokozatos, eleinte saját tempóban történő edzés mindenkire jó hatással van.

De lássuk, melyek ezek a pozitív hatások?

A futás következtében bekövetkező jótékony változások kihatnak a hormonháztartásra, a légzőszervekre, a keringési rendszerre, az anyagcserére, az idegrendszerre és a kiválasztó rendszerre is. A futás nagyszerűen növeli az aerob állóképességet és ez a kardio mozgás az, ami a legszebb izmokat képes kialakítani az egész testen. Az első és hátsó combizmokat, a vádlit, a farizmokat, de a hátizmokat is erősíti, valamint a testtartásra is jó hatással van, de a rettegett cellulitisz kialakulása is megelőzhető vele! A súlyvesztés és az endorfin felszabadulása mellett a futás segíti az érelmeszesedés megelőzését, megelőzi a zsírok lerakódását a májban, a magas vérnyomás nagyszerű ellenszere és csökkenti az asztma kialakulásának esélyét is! A vérkeringés intenzívebb lesz, több oxigént vesz fel a szervezet, az agy frissebbé válik, javul a memória, a koncentrációs készség, nő az önfegyelem is.

Futópad kölcsönzésével akár otthonában, akár irodájában elkezdheti fittebbé és egészségesebbé varázsolni magát! Keressen minket bizalommal és amennyiben meghoztuk a kedvét, válassza a futópad kölcsönzést!